Projecten

Secret Protectors Club

Secret Protectors Club

You can’t swipe nature away Kickstarter commercial voor deze ‘geheime’ club voor kinderen. Een club die kinderen uitdaagt om vaker de natuur in te gaan en erover te leren. Elke twee weken krijgen de kleine beschermers een brief met opdrachten waardoor ze naar buiten moeten. Minder scherm, meer natuur! Regie: Ivo Ijsbrandy

Avri afvalscheiden

Avri afvalscheiden

Jij het soepie. Wij het blik. Avri is de afvalverwerker in Rivierenland. Zij wilden graag een positieve campagne waarin burgers gemotiveerd worden om afval te scheiden. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met een gedragswetenschapper die inzicht had in gedragbeïnvloedende technieken in campagnes. Zo zie je bijvoorbeeld in elke uiting rechtsonder ‘het gewenste gedrag’. De…

Waterschap Rivierenland

Waterschap Rivierenland

Hoe bereik je generatie Netflix? Het klimaat verandert. Een dijkdoorbraak is niet alleen een scenario voor Netflix. Het kan je echt natte voeten opleveren. Het waterschap wilde bewustwording creëren bij deze doelgroep dat wel prettig leven dankzij onze dijken maar als er iets gebeurt kan dat voor wateroverlast zorgen. Hoe konden we deze doelgroep beter…

TIAS coporate

TIAS coporate

Nieuwe tijden. Nieuwe managers. Veranderingen volgen elkaar steeds sneller op. Robotisering, internet of things, outsourcing: hoe blijf je als manager bij met al die ontwikkelingen? Door een opleiding bij TIAS te volgen natuurlijk. Skills ConceptontwikkelingCopywritingArtdirection Client TIAS

Gasunie

Gasunie

De man die de maan brandend hield De bekende intro van de Ster & Cultuurfilmpjes. Ik was net begonnen met de conceptopleiding Junior Academie en stuurde een script in naar de Gasunie. Werd een winnend script en verfilmd en daarmee voor mij ook een stimulans om door te gaan als creative copywriter.

Beweging 3.0

Beweging 3.0

Beetje beweging in je loopbaan? Personeelstekort in de zorg. Ook bij deze zorgverlener. Beweging 3.0 wilde graag drie portretten van medewerkers om in te zetten bij de werving van nieuwe collega’s. De interviews met de drie hoofdrolspelers waren zo positief, dat het makkelijk was om drie oprechte filmpjes te maken. Insteek: laat de voordelen van…

Sundays

Sundays

Inhaker Tour de France De Tour raasde drie dagen door Utrecht. Voor Sundays landelijk ontwikkelde ik deze inhaker om al die wielerfans weer een beetje egaal bruin te krijgen. Task Inhaker Skills Conceptontwikkeling Client Sunday’s